Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 27 Mei 2011

Day 21 - One of favorite show

Hello semua and yuhuuu ~!

hati ade sedikit bunga, walaupun memang tengah serabut dengan macam-macam bende yang aku dok fikir untuk tendering selasa ni. design and built. walaupun design hanyalah tadika untuk si cilik; aku sorang yang design dan yang lain hanya beri decision. sangat mengharapkan tender ni berjaya dapat. amiiin ~!

baru je jap tadi, gang rumah sewa layan cerita hindustan. aku memang layan hindustan ape dulu. malas nak sorok fakta benar ni. best ape hindustan??? macho ape shah rukh khan??? ahakz~~!

tadi aku layan Mohabbatien (Love); cerita zaman form 2 aku layan setiap hari before pegi sekolah seisi petang. kalau korang suruh aku nyanyi sambil cakap-cakap ape yang Shah Rukh cakap before lagu Akhe' Huli tu, takde hal macam kupas kacang aje....!

Cinta Gila ~ Gila Cinta
mase zaman aku tengok dulu, aku paling suka pasangan Sameer-Sanjana yang memang best friend - lover. tapi kes macam tu mungkin satu dalam sejuta. ade ke lelaki dan perempuan boleh jadi kawan baek?? huk huk huk. 

tapi kebanyakannye mungkin akan alami cinta seperti Vicky- Ishika. lelaki mengorat perempuan with trick, akhirnye perempuan jatuh cinta. mesti ade banyak kenangan kat situ kan kan kan?

dan aku sampai sekarang ni tetap merasakan watak Shah Rukh dalam tu ibarat lelaki gila cinta. mungkin boleh mengenang bukan menggilai ~!

sampai sini sahaja. saya sudah ngantok. Encik L, jangan kerja kuat sangat boleh???

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.