Pengikut (Blogspot)

Khamis, 19 Mei 2011

Day 11 - Put your i-pod on shuffle and write the songs that pop-up

helloo semua, selamat malam...

entri nombor dua la macha~~! menjawab soalan lagi... tak boleh nak tido pulak malam ni. Encik L pulak sibuk dengan khemah-khemahnye... nak calling-calling jangan harap la kan...?

so, aku habiskan mase dengan Cik Hawa yang tengah runsing dengan claim DBKL. aku pulak ngah install Staad-Pro, tak jadi-jadi dari tadi. apee hal??

sambung menjawab soalan la yer... bende yang pertama aku bagi tau yang aku takde i-pod. sekian.

benda kedua yang korang perlu tau, real player playlist aku dah lapuk. dah lame sangat aku tak godak lappy untuk sekian-sekian benda yang aku takde masa. 

benda ketiga, paling latest aku up-dating mixpod.com playlist untuk dendangkan telinga dekat blog kesayangan aku ni. 

boleh kot, aku share 10 lagu yang keep shuffling as gadget dalam blog aku ni, sila lihat senarai kat bawah:

(1) Baik-baik Sayang - Wali Band 
(2) Yang Sempurnakanku - 6ixth Sense
(3) Kurnia - Miss Nina ft Noh Hujan
(4) Hari Bersamanya - Shiela On 7
(5) Pujaan Malaya - Adzrin Azhar
(6) Tolong Ingatkan Aku - Ana Rafali
(7) Tiba - Faizal Tahir, Faizal Ismail, Shahir - Raya 2010
(8) Bulan Ramadhan - Hijjaz - Puasa 2010
(9) Teruskanlah - Agnes Monica
(10) Tanpa Kekasihku - Agnes Monica

oooh, takde lagu om-putih la kat sini. memang aku jarang layan lagu selain melayu. memang lagu melayu dengan lagu indonesia (bahasa melayu) yang boleh datangkan feel leeebey dalam diri... ape boleh buat machaa???

maybe nak jawab satu soklan jer lagi.... yuuuuhu!

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.