Pengikut (Blogspot)

Selasa, 17 Mei 2011

Day 08 - A moment you felt satisfied with life

hello semua...

another entri pada Hari Wesak. memang aku ingin balun ini blog sampai lebam. bukan ade masa lagi sangat aku nak up-date lepas ni. kan kan kan?

soalan dekat atas ni. saat paling selesa dalam hidup. mungkin sekarang ni aku dah selesa dengan hidup. cukup makan dan pakai. tak perlu menagih pada sesiapa lagi.

aku pun ada keluarga di sekeliling aku yang boleh tahu aku susah dan senang. boleh menjaga dan mengambil berat pasal aku ketika susah dan senang.

aku ada rakan sekerja yang membantu kerja. kerja pun masih dalam kudrat lagi.

aku ade Encik L untuk melempiaskan marah, menyatakan rajuk dan mempamerkan gedik.

so, aku sangat selesa dengan kehidupan sekarang. dan aku simpan azam untuk merangkak-rangkak dan berjaya pada masa hadapan.

tunggu soalan seterusnya. adey challooo~!

Nakama-desh! Birthday Cik Waniey 07012010

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.