Pengikut (Blogspot)

Isnin, 9 Mei 2011

Day 03 - Your views on drug and alcohol

hello semua, 

semalam super busy, so tak boleh nak up-date. so aku up-date sekarang la kan... tak merubah ape-ape kot. hahaha.

pandangan aku pasal kedua-dua haram jad ~! memang tak boleh nak amek wooo; lagi pun membahayakan kesihatan. haram tetap haram; buat jatuh syirik merangkap kafir kalau sibuk deny and argue je kan...

tapi aku just rase soklan ni memang tak sesuai untuk orang Melayu. kalau amek dadah pun mesti takde orang nak mengaku. masih bertegakkan adat ketimuran. terbaik wook!

Skittles pun warna warni jugak (dadah)


mengantok!!!! sangat-sangat. kalau aku nak tido and then esok aku settle soalan hari ke-4 dengan hari ke-5 pun ok kot. gud nyte!

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.