Pengikut (Blogspot)

Rabu, 20 April 2011

udang campur keju

heloo.... 

up-date lagi. mungkin bosan. malas nak kelua lunch sebab tengah fikir menu ape yang sedap untuk dimakan. mungkin petang nanti ade jugak yang akan ke Pizza Hut untuk melantak udang-udang yang sangat besar... sape nak jadi mangse pujukan aku ni?? hahahaha. 

Udang oooo udang~!

serius nak ajak Encik L je yang makan bende alah kat atas tu. sebab di kalangan aku sape lagi yang giler obses makan udang? kalo ajak orang yang tak obses memang buang karan je la makan... kan kan kan? pandai tak aku carik alasan...

yer, aku memang sangat 'mintak' sekarang; mungkin mintak penampar dan back hand dari beliau. jauh kot nak datang. tapi kalau sanggup datang, bukan ke tu tanda cinta yang hakiki? hak hak hakiki kepala hot betul la kamu, mastura?

perut aku takde la lapa sangat la sekarang; tadi dah makan roti bakar dengan milo tabur buatan Farook Al-Safir. ni pun waktu lunch dah habis. mungkin kite boleh blaja balik and sambung keje yang tadi memang terbengkalai itu... 

stay tuned la entri pasal kene saman yang aku nak cerite tapi tak dapat ilham tu; idea tu dah ade tapi tersimpan dekat bahagian belakang ni ha.... belum lagi nak jalan ke depan.... 

ape kate; aku pegi beli kuih dekat Kedai Opah Winfrey; kuih ketayap RM5.00 cukup tak??? ahahahaha ~ 

kriuk kriuk marah sang perut. challo ~!

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.