Pengikut (Blogspot)

Khamis, 13 Januari 2011

perihal ayam

hello semua, selamat pagi... 

ape khabar semua? dah makan ke belom?? hari ni pepagi lagi aku dah pekena roti telur extra 2 bijik... pergh memang kenyang sangat rasenye... 

dua tiga hari ni macam seronok sangat spend time dengan bebudak hostel gua... korang memang lawak... sekian ~~!

cerita pasal lawak... teringat aku kat lawak Cik Hawa nieh... masa tu aku, Cik Hawa ngan Cik Shida pegi pasar malam area Taman Bakti... saje la nak beli makan malam... kan??

disebabkan aku sangat suke makan... aku mase balik dan dalam kerete tu... aku keluarkan la statement....

Aku : Aku tak tau ape dalam dunia ni aku tak makan... semua aku makan kot...

Cik Shida : Ooh ye? lidah ayam ko makan??

Aku : Lidah boleh makan ke?? **sambil buat muke pelik...

Cik Shida : Boleh la makan... Ko tak tau ke..?

Tibe-tibe, ade suara asing la.... yang cakap 

Cik Hawa : Aku suke makan paruh ayam... Ko makan?? 

Paruh ayam boleh makan ke???? Kuang kuang kuan ~~!


ok, mari kite sambung buat keje kawan-kawan. chow....


Patut tanya Kolonel resepi baru paruh ayam


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.