Pengikut (Blogspot)

Rabu, 29 Disember 2010

tampal baju

helloo semua, selamat pagi...

ape khabar semua? weekand dan dua hari lepas badan aku memang tak sihat... maybe hari ni menjadi lebih ceria dan sedap nak bergerak sikit la berbanding dengan hari-hari yang lepas. alhamdulillah ~

boleh la aku sambung balik cerite-cerite perempuan yang aku buat last week... last week macam seronok la sebab aku belajar menjahit dengan budak-budak praktikal ni... macam ni cerite die, cardigan aku koyak kat bahagian tangan, maybe sebab aku da gemook kot... sebab tu terkoyak sikit... nak taknak, kena la jait... cardigan yang aku rase agak mahal kot... hehehe....

meh la, aku tunjuk bukti yang aku duduk sibuk menjahit... gune tangan lagi tu... 

Ni kire macam tutorial la... padahal jahit kia jer... hakhak


yang ni konon pro jer... kaloo tengok hasil... hampeh ~


Ok, ni la hasilnye... sekian ~


lepas ni, aku nak belajar mengait pulak boleeh?? hahahahaha dan dan... padahal ape yang aku belajar jahit ni pun aku da lupe... hehehehehe. 

ok, chow dulu yer... 

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.