Pengikut (Blogspot)

Ahad, 31 Oktober 2010

duit mane??

hello semua... salam ahad...

pergh ~! hari ni sekali dua entri aku hapdet... bukan senang nak dapat ye ni....? huhuhuhu gumbira saaaangat! sayup-sayup aku dengar suara faizah 'eeemmmmmm ~!' seronok jugak layan si kecik ni... sambil tu, aku dok layan internet... masak ape yang patut kat cafe' world. dah lame tak usha game dengan tenang begini kan??

waiting for gaji yang bile mau masuk ni??? hope isnin ni dah dapat la... aisyeh... memang susah kaloo duit dalam poket mencecah ke angka negatif. ye tepat! aku bekerje, tapi duit tarak la... siap dapat bantuan kebajikan dari mak lagi, punye la kesian kan??

kalau cerite bab duit-duit ni kan, aku memang tak pandai... aku sendiri tak tau macam mane nak uruskan kewangan aku... dan aku selalu terfikir macam mane orang boleh jadi kaya??? pelik ke soklan aku??

fikir bab duit buat aku tetido... lepas tu sedar-sedar dah petang.... nak kene balik umah nenek la pulak kan ~~! malas betolla! nak bergerak ke mane-mane lagi... kan kan kan??


amek la sume kad bank aku kajang.
dah tak berguna dua tiga hari ni. huhu.
ok la kawan-kawan, aku nak off ke kuala lumpur ni... stay tuned dengan entri yang lebih bermakne lepas ni yer... chow ~!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.