Pengikut (Blogspot)

Khamis, 21 Oktober 2010

cerita cinta melayu

hello semua, selamat tengah hari...

ape khabar? sehat ke...? aku okey jer... makan nasik dengan smbal udang yang Puan Nenek masak... menarik kan? hari ni nenek siap gorengkan cempedak untuk makan buat sarapan... punye ler nikmat tentang makan makanan aku... 

semenjak dua menjak ni, memang aku dok laghoo tengok drama melayu... pergh ~ Cik Mastura dah layak jadi suri rumah beb ~

cerita yang aku dok layan sekarang ni Chinta, aku suke panggil Chinta Chanduri. aku ingat cerita ni dah habis semalam sebab si Chinta dah melahirkan anak, lepas tu anaknye orang gaji si gangster tu jage smpai habis semalam anak die dah umur lima tahun...

punye predict yang pengarah sekarang suke buat ending tergantong. tapi firasat tu lenyap bile waheeda keluar statement yang Farahdiya akan jadi anak si Chinta Chanduri yang lengkap bertudung litup... perrgh ~ lagi satu pembaharuan dalam plot cerita melayu...

kalau balek awal memang aku takkan miss cerita Chinta Chanduri nie... aku bukan la peminat Fasha Sandha dan bukan la peminat drama melayu... tapi keadaan yang bosan dan sunyi kowt buat aku follow sume cter melayu... 

aku gak sekarang ngah layan cerite Asmara, setiap selasa kol 9 malam kat TV3... Chapalrela, Isabella, Lagenda Budak Setan, bla3....

kalau sape nak gosip pasal drama melayu boleh roger aku lepas ni okeh?? yang pelik dok cter pasal anak luar nikah je lately... trend ker?? yang penting.... aku layan ~~~ 

tak boleh terima Encik Amar dah mati... arrgh!
chow dulu sumer.... hidup aku ngah bersambung ni... sambung seperti begini... adeyh ~ giler

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.