Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 20 Ogos 2010

singgah blog, bersihkan habuk...

heloo semua, 

selamat petang, salam ramadhan yang ke 10. banyak benda nak update, tapi malas pulak nak pk cara penyampaian dan situasi yang sesuai. ape-ape pun, ramadhan kali ni aku memang sangat enjoy sebab dah sekian lame puasa dengan kawan-kawan, at last this year, aku dapat spend mase dengan family dan buat macam-macam aktiviti keperempuanan. nnti bile internet rumah aku dah makan ubat dan sehat, aku akan blogging lagi... yang ni edisi singgah menyinggah sebab nak tunggu waktu balik keje saje... 

oh, bile dah seminggu tak online, rupe-rupenye berjuta-juta orang update blog setiap hari ye? memang banyak entri yang aku bace dan menghiburkan hari ni. terisi jugak mase terluang aku ni. meeting takat satu jam, lagi tujuh jam rilek sajeee..... mane tak mati kutu, member lain banyak je keje aku tengok kan ~~

oh, kat opis besar ade pekerja baru... orang landscape.... memang kawan ngan bos kot... uhai.... borak dengan die je. tapi die dah ade keje dah sekarang... aku kembali melangok dan menthernet sakan.... main farmville tak hengat jiran sebelah kat sebelah meje... siap tukar-tukar tips dan ade jiran baru lagi satu. 

ok la, sebelum aku tutup cerite carba marba aku ni, aku nak paste satu emotion, yang baru update kat website www.emocutez.com. 

kepala bawang yang mati.... bile nak buke ni....?
aargh~!
tau, melalut banyak sebab aku lapar.... chow

2 ulasan:

  1. haha mas..ak pon da lame x update blog...tenet bru dpt kat blik...pas ni ak update sakan la nmpk nyer...huhu:]

    BalasPadam
  2. hohoho.... nak dengar cerite kau pule :))

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.