Pengikut (Blogspot)

Ahad, 11 Julai 2010

site engineer lebih dikenali sebagai kerani

jam lappy menginjak ke angka 1.08 am...
wah wah wah mastura, lambat tido hari ni??
esok kan cuti.. hu~~

aku baru je habes blog-walking tadi...
aku saje type tajuk mengantuk...
emm memang aku mengantuk tapi melawan mata sendiri...
aah ~ bile lg nak cri pasal dengan mata kan?

smbil dengar lagu Alif Satar ~ Akan Tiba yang berkurun dalam playlist ni,
aku teringat la ape yang jadi kat site tadi...

aku g tolok abang indon (kong si kong) bernama Anang tu 
tumbuk cili pakai lesung batu...
kehkehkeh ~ agak sengal kan??
tapi aku dah bosan, lagi pun keje aku memang dah habes tyme tuh...
takat tumbuk cili 15 minit, takkan tak boleh nak layan kot kan??

anyway ~ aku memang terhibur kerja dalam site...
tapi tak tahan sebab kulit aku burn. 
lagi pun kat site banyak tikam menikam punyee olang!
kipas mengipas memang baek dan terbaek ibarat air-cond environment friendly pansonic

aku sendiri risau... tapi lantak lah... buat bengap sudah...

oh, ade lagi satu...
duduk site kena pandai kawan dengan orang..
jangan sampai jadi lawan...

macam tadi, semua pakai sign aku kan...
soo macam memo sume, atas aku...
arrgh ~! besarnya tanggungjawab...
dah la jumaat aku masuk meeting... yang xtau nak buat ape...

k lah... tu je cter menarik pasal site aku kot...
ade banyak tapi tak terkeluar la plak malam-malam ni...

lagipun ~ alif satar cute suh aku Jangan Nakal kat site... Nanti die nak datang bawak yang aku pesan... diri dia untuk aku.... ahakz...


thanks kongsikong anang ~ aku dapat belajar lauk pelek...


** ohoo lupe nak state kat cnie, sume kongsikong panggil aku kerani.... ahahahahaha... cuymel je rase....

4 ulasan:

  1. sedap ke kongsikong tu? nak rase sket?

    BalasPadam
  2. kongsikong tu ialah name general worker kat sini... macam mana nak rase...? hehehe

    BalasPadam
  3. alah itu mintak ayam2 jek... kan btul2... aku penah dgr kongsi lah... kat cni org tak ramai lagi kot... besok bila dah siap piling agaknya baru start kongsikong datang... ha-ha.

    BalasPadam
  4. emm kongsi kong mmang datang mase keje2 atas kan? aku baru je masuk site, soo aku tak tau sangat prosedur.. ko dah lame keje?

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.