Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 23 Julai 2010

friday night

heloo,


mungkin malam ni aku sengaja nak tido lambat... busannye aku malam ni...
takde sape nak ajak chat kat ym, facebook pun mcam sunyi sepi...


kak ngah lak layan crite kat lappy die, atlast tetidoo.
mak ngan ayah conquer tv (dah diorang yang beli) ahahahhaa
tengok mega movie title super dog 


si kajang ngan shepet g amek angen malam kat luar rumah...
macam bahang gak dok umah ni malam-malam...


best jugak jadi kucing eh? 
asal rasa panas teros je berlari keluar lepas dr gril rumah
berlari, melompat, panjat pokok, turun balek, masuk longkang
then lari balik masuk umah...


kalau aku yang buat macam tu, 
kang tak pasal-pasal datang ambulan...
jiran aku cal hspital bahagia...


mesti masa aku nek ambulan tu seluruh keluarga wat tak kenal aku kan?
hahahahaha, parah-parah...


tak semena-mena lepas aku memikirkan aku nak belari-lari macam kajang
teros mata aku mengantok, 
skang hmpir pening aku tenung skrin ni...


tengokla smpai bila aku bertahan...
dan aku nak tido lah...


chow 


** super K semoga cepat sembuh dri demam
** mr dacing, aku dah tak betol ni


ni keje aku kat site bile ntah ~ kreatip tahap ayam kan?

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.