Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 16 Julai 2010

anang separuh jiwaku pergi

hello pembaca setia aku....
hehehe, ade ke?


mengantok nie... ngah siapkan report...
nak datang meeting esok, xtau ape aku nak goreng


masa aku belek-belek gambar, aku ternmpak lak gmba mamat indon nie...
agak rapatlah die dengan aku mase aku ngah keje...
aduhai mastura?? ape taste mamat indon??


emm dah memang atok nenek belah ayah asal dri sane...
ape ke salah aku rase diorang ok? hakhakhak (jokes)


mase memule smpai site dulu, die suke panggil aku amoi...
berborak mase die ngah ikat batu... banyak bende jugak die cerite kat aku....


oklah! aku akuila... memula aku yang rapatkan diri ngan die...
tu pun scare tak sengaje sebabnye aku tolong die tumbuk cili kat site...
promise lepas nie jadi ketua, no more berbaek-baek dengan kongsi kong mcam tu... huhuhu


mase aku tolong-tolongan si indon nie masak, aku dapat tau name die Anang... agak-agak dia dah cerai ngan Kris die kot... ehekhekhek... bio die yang aku tau lah... die dah kawen ngan orang Jawa... baru je smpai Malaysia 2 bulan lepas, tauke aku bawak... tapi salu mengaku dengan aku 'kawinnya udah, nikahnya belom' sewel!


lagipun aku memang tangkap bosan tahap gaban lah dok site yang kosong ngan xde comp, toilet dll. ape je orang yang tak reti dok diam macam aku leh buat kan? borak ngan orang lah... penghilang bosan aku...


malas nak bagi sebab kenapa dalam banyak-banyak mamat indon kongsi kong tuh, aku pilih si anang untuk aku borak-borak....




  • muka Anang nie penuh dengan ketenangan. walaupun diherdik oleh tobu, die tetaplah tenang. muka die memang sesuai untuk tenangkan orang kaki gelabah macam aku ni... ahahahaa. yang paling best sekali, bile aku tenong lame-lame si Anang ni ade rupa arwah angah la... gaya jalan dan perawakan pun same. tu yang buat aku nak kenal die lagi.. hehehe

  • orang dia agak funny la... walaupun aku tak bape paham kadang-kadang lawak die, tapi ape-ape hal pun, ngah aku bad mood pun... die tetap ceriakan aku dengan usik-usik pakwe mane ntah. cerita kelakar versi indon. huhuhuhu. 

  • lagi satu yang paling best, sikap protective and caring yang ade pada die kowt. siap nak buatkan aku kopi la, goreng pisang la... so whatever... tapi aku memang tak pernah nak amek... yelah die datang susah kat sini, nak makan pun xde duit... so xpayah nak amek kesempatan tak bertempat pulakkan... kaloo kene kacau ngan tobu pun,die gak yang protect... hakhakhak

emm... aku suke jer orang yang macam nie... mungkin aku dah jumpe yang real untuk aku... tapi sebabkan jarak yang memisahkan tuh... mungkin aku anggap aku tak jumpe lagi kot... hehehehe. 

jangan anggap aku serius lak suke kat encik Anang nie... die just peneman aku kat site jer... skang nie setiap kali dengar lagu Separuh Jiwaku Pergi, mesti aku terbayang die... huhuhuhu




aaargh ~ kenapa aku tak mintak tolong anang siapkan report aku.....!

2 ulasan:

  1. aku tak tau lah komen tadi dpt ke tak masuk dlm kantung komen kau... tp aku dah send request friend kat fb... add aku ya.

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.