Pengikut (Blogspot)

Rabu, 2 Jun 2010

Miss UTM alot~!

dah menjelang pukul 3pagi, aku ni memang tak reti nak tido ke?
aku sembang-sembang ngan makcik aka Cik Waniey...
eh silap! rumate aku skang akak aku.... 
so, ex-rumate, 
entah macam-macam hal...
kalau dulu kat bilik, before tido kitorang akan sembang panjang
macam-macam kitorang akan share lah... 
dari hal gosip, hidup, dunia, artis dan bla bla bla sampai lah aku kitorang tetido...


wah ~ sedapnye dok bilik lama....
dengan suasana suam-suam sejuk ala dalam ekon
lepas tu dengan air tin penoh atas meja aku....
dengan line wifi 24 jam... termasuk la lappy aku yang kene bekerja 24 jam...
tanpa hiraukan bil letrik yang melambung
dengan apenye lg?? 
dengan Si Gaga ~ rindu beb!
kaloo tiap pg mesti nak jumpe cium Si Gaga itu....
miss his smell alredi maa....


takkan balik UTM lg nmpaknyer....
uuh~ baru sebulan lebih dah keluar kata-kata ini...
apeee da!


miss the moment tak tidur malam juge

2 ulasan:

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.