Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 11 Jun 2010

cake mania ~ pressure game 2

sape kat cnie ske makan kek?
dulu aku memang tak suke makan kek....
mase beday aku yang ke-10 kot, aku cakap kat mak 
beday aku xyah ade kek la... sebab aku bukan makan pown
nnt wat penat die jer beli bertepek dalam peti es tu tak habes2

soo, kaloo smpai skang beday aku kaloo dismbut oleh family mane ade kek
but, i dont mind at all~

cake mania ~ satu lagi pressure game yang aku rase MENCABAR  dr dinner dash style...
game keluaran big fish nie memang ade style lah orang kata

background story bg game nie, 
seorang perempuan yang bernama Jane terpakse mengambil alih bisnes nenek die 
bukak kedai kek yang dah nak bankrupt ~ some sort like that...

antara trick nak men game nie....

1. Peka... Jangan salah coloring cake, nnt kena tolak duit banyak....

2. Cuba padankan corak kek. macam gmbar kat bawah nie kan.... kaloo orang yang nak warne putih ~ merah tu... 

ye, nak kek ape??

ape aku mengarut nie... 
sape yang minat pressure game macam aku??
aku teringin sangat nak men Burger Shop 2...
sape ade installer???

arrgh! bosan nie.... tu yang asek men game je tuh....
chow

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.