Pengikut (Blogspot)

Selasa, 15 Jun 2010

aran dalam mimpi ~

nak crite pasal mimpi lagi...
seronok2...
hari nie aku mimpi pasal imam muda Aran pulak....


lepas bangun tido, terus je aku googling cari info pasal pkcik nie..
bukak je kat fb, ade lah cerita pasal beliau yang bernama aran nie...


masih bujang katenyer... name penuh ahmad hazran ahmad kamal...
asal dr mantin, orang nogori sembilan...
emm apo laei..? 
beliau nie bekojo kek bank islam... jdi pegawai kat sanooo
belaja tinggi2 smpai ko mesir, universiti al-azhar tompeknyoo....
emm budak nie belaja quran wa qiraat. 


ape aku mengarut tu,
sejak2 rase tak sedap hati, 
ttbe bayang2 imam menerjah masuk dalam mimpi...
waa ketenangan...


kepada peminat aran...
jgan nak marah aku,
aku bukan nak mempermaenkan imam nie
tapi aku rase bangge la, muke orang baek2 masuk mimpi aku
menjelma dengan senyuman...


kepada encik aran ~ bersungguh-sungguh ok!
dapatkan title imam muda....
Insya-Allah!


sangat macho!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.