Pengikut (Blogspot)

Rabu, 19 Mei 2010

saya secret admire dia.



Tukang Tilik Anita
"Paripari sweetie, if you're single - you could come in contact with someone who says things you've felt for years. The two of you could form a very loving bond. If you're already in a relationship - you may decide to embark on a business together."
ohooo... di atas adalah ramalan Anita si topi biru dalam facebook....

aku tak percaya pown... tapi yang sebenarnya memang aku baru contact ngan orang yang first-first aku admire dolu zaman skulah menengah, remaja tak matang.... mesti die bangga kaloo die tau bnde nie kan??

disebabkan aku suka die sangat-sangat... bak cinta pandang pertama aku akan usha die dalam bas skulah yang aku naek tuh... bak muviee hindustan 90 - an setiap hari aku akan dok tempat yang sama... die pun actually ~ so aku boleh nmpak die...

tapikan, dr form 1 smpai form 3 aku tak pena nak borak-borak ngan die... senang cter, aku tak pena nak cakap ngan die, kaloo tak cakap langsung tu mcam tak logikkan, kitorang kan satu kelas...

aku bnci sangat die, pada luaran... die penah malukan aku depan kawan-kawan aku masa tengah gotong royong kat kelas... ape ntah die herdik aku... lost in mind lah kata-kata die tu...

tp saat tu aku rasa kecewa + sedih + mengarut lah perasaan gadis sunti suci masa tuh dan decide tak cakap ngan die, sampailah f4 dan aku masok sekolah teknik...

3 hari lepas, budak kelas aku suh aku crikan die, mean dalam fb la, sebabkan orang yang ada die tu, ade kawan 700, kawan aku malas nak carik, aku pun offer diri nak search...

aku tak minat die lagi ok, aku just bosan takde keje sebab dah jadi burung hantu malam-malam, akhirnye jumpelah profile mamat nie...

aku tengok muka die tak berubah pun, mcam tu jugak...

semalam...nak tambah-tambah crite, kawan lame gak nie,suh aku chat ngan die, aku on jer... crite pasal hal skulah dulu die cakap...

so far aku tengok die ok jer, takde la kerek mcam kat skulah dulu... siap leh wat lawak smbel gelak-gelak lagi ngan aku. pelek??

bak kata si anita tuh, form loving bond? takde la plak smpai ke situ...

cuma aku rase die tak la terook seperti yang aku sangka dulu.... aku terfikirlah.... adekah die da berubah @ aku yang salah sangka??

nak nyanyi lagu bunga cinta lestari la... CINTA PERTAMA...



yes yes yes.. chow~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.