Pengikut (Blogspot)

Rabu, 12 Mei 2010

Ibarat Panglima

Hafiz Hashim wira hari ni!

lihat ini lah wira negara semalam... kata-kata commentator sukan bermain-main dalam kepala otak aku

sebenarnye memang aku tak minat sport! langsung aku tak amek peduli. tapi Piala Thomas 2010 memang menarik perhatian aku la.... sebab mamat dari Kelantan bernama Encik Hafiz Hashim memang nampak cool habis... yehehe. 

untuk cerita hari ni. Malaysia lawan Denmark. Malaysia menang dengan 3 berbalas 2 ditangan Dato Lee Chong Wei, beregu Kien Kiat - Boon Heong dan Mohd Hafiz Hashim. 

ish... penat lak jd pengulas sukan nie... ape yang aku harapkan... skuad Malaysia yang mara ke separuh akhir lebih bersedia, yakin dan memperolehi kemenangan supaya negara kita boleh mengenggam Piala Thomas 2010 nie...
Amin...


Piala Thomas kasi tunjuk kasi semangat sikit



  • semangat sangat smpai xleh tidoo lak rasenyer...!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.