Pengikut (Blogspot)

Isnin, 31 Mei 2010

cerita Mr Dacing

Mr Dacing ....
Kau ingat tak bila kita jumpa??
Aku rasa kau ingat...
Hari itu aku jadi diri aku... S.a.k.a.i
Tapi ko ok jer...
Aku terharu


Mr Dacing....
Sejak bila kita rapat??
Kau ingat?
Yang nie aku tak berapa pasti...


Aku tahu, hati aku kau dah curi 
Waktu di FB....


Emm sedang aku menangisi...
Betapa tak lakunya diri...
Kau muncul mengisi hari-hari
Dengan tawa tak henti-henti...


Mr Dacing
Satu hari, aku sepi
Tanpa sesiapa yang muncul sepanjang hari
Lalu aku mengadap Ilahi...
Menyatakan rajuk hati
Yang tak inginkan perkahwinan selepas ini....


Namun, selang ketika, 
Lappyku bernyanyi....
Mr Dacing sudah kembali...
Senyuman ku untum....
Kebahagiaanku syukuri...


Mr Dacing,
Aku tak harap kau menjadi sesuatu dalam hidupmu
Aku juga belum layak menjadi sesuatu yang baek buatmu...
Namun,
Harapan aku cuma satu....
Biar persahabatan ini terusan selalu....


Kerana tanpa kamu
Hidupku Lesu!


Adekah kita serasi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.