Pengikut (Blogspot)

Selasa, 18 Mei 2010

tak mahu jadi penderhaka!

hari nie aku kengkonon nak g walk-in interbiu tapi xdapat masuk pun atas alasan aku baru fresh graduate tkde transcript penoo lg... ok fine... kalau tak de tak pe... kenape lah tak bgtau mase beriye-riye promote kat karnival kerjaya dulu... penat mulut aku cakap dan bgtau yang aku nie baru sebulan habes belajar... jawapan yang aku trime, boleh dik, takpe, takde hal! memang kepala hooo betolla bile aku da smpai tapi tak boleh masuk interbiu...memang menyakitkan hati...

korbankan mase tidoo aku... korbankan duit Puan Emak... sian aku kadang-kadang dengan Puan Emak.. duit asek mintak beliau. dah berapa puluh ke ratus aku mntak sebab nak g interview...

aku tanak berjanji nak jaga mak, kaloo aku kaya nnt... takoot kena sumpahan... macam crite-citer melayu kat tv time hari raya tu,  mase suusah belajar ngan carik kerja  berjanji dengan mak, kaloo da senang,  mak takkan susah lg lepas nie... tp at last, menderhaka... mak kecik hati dngan sikap kita.. macam mane nak wat lak time tu?

soo aku nak buat biase jer... tp dalam hati aku memang berazam nak tolong mak  kalo aku senang, just tak boleh nak ungkapkan jer....
nnt kene....

Sambar petir!

tobat tomat aku tak mau~ wehehehe. aku rase aku kene stop sekejap la... sebab da penat mencari. kuciwa...

chow.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.