Pengikut (Blogspot)

Ahad, 18 April 2010

lawak kah ini??

aku sekarang nie berfikir adekah aku nie seorang Mak Lawak???
aku lurus la orangnye... ditambah pula dengan sifat-sifat serius...
ye ke?

aku terperasan bende nie, bile aku buat kuiz dalam facebook....

yang nie pasal makna cinta berdasarkan nama aku....

MASTURA
1:M - ..membuat pacaran lebih menarik
2:A - ..seorang yang gila-gila
3:S - ..membuat orang tertawa
4:T - ..senyuman yang menawan
5:U - ..disenangi oleh semua orang
6:R - ..seorang yang lucu
7:A - ..seorang yang gila-gila

aku tak giler ok?? aku waras tau~~!
tak percaya?? tanye same nakama aku...
kan kan kan??

lepas tu semalam aku chat ngan Mr Dacing, berulang-ulang kali die panggil aku lawak

lawak kah??? korang cube bace eh...

masa aku mula-mula kenal ngan rumate aku
beliau orang sarawak,
teringat lak aku 
masa first day datang 
aku datang awal
da siap kemas-kemas barang 
aku tidoo tunggu next orientation program
ttbe jer ade orang masuk bilik
emmm rumate aku ler...
beliau sarawakian ~
then korang bayangkan masa mamai-mamai
aku dengar bahasa pelik 
sambil bangun aku cakap dalam hati

'bukan ayah hntar aku g Johor ke tadi?'

lepas tu Mr Dacing gelak-gelak
Mr Dacing tanya, 
kenape ko tak rasa ayah ko hntar ko g sarawak??

lepas tu aku balas lah....
'aku tak rase kete ayah aku terbang pun'

ahahahahahahahaha
lepas tu beliau tuduh aku pandai buat cter

ye ke???

aku tak rasa lawak ~ aku rasa biasee
sekian....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.