Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 13 Mac 2010

Mantap la kamu~~~~

emm terase mcam lame xupdate blog~
tp sebenarnye tak pown~


hari nie singgah tulis blog~
sebab nak cter sikit pasal ape tndakan sengal aku, Cik Waniey dan Cik Midah semalam... 


lokasi : Kolej 11, UTM, Skudai
peristiwa : Ncik Yeppul dengan Cik Fariza sedang beli air RO kat mesin 



ahahahaha~ adekah lukisan aku chantek??
tak chantek pun wat-wat chantek la
kalau tak paham pown wat paham la yer....

okey, cter die mcam nie....
Ncik Yeppul dan Cik Fariza nak g beli air... (nmpak tak dalam gmba) diorang da pown keluar dr kete....
yang kitorang bertiga dok la dalam kete tnggu....
lepas tu kan, ade la satu kete mvyi nie
tu yang putih tu....
parking baek punye...
sekali da masuk je, laju2 da siap parking, tepat, mantap
 (rujuk pade error merah tu)

kitorang bertiga mcam terkagum seketika, 
lalu mengeluarkan tindakan spontan 
dengan menjerit3
'wallah, abang cayalah bawak kete'
memang mantap habis
smbil thumb up kedue-due belah tangan....

lepas tu mcam terperasan 
abang tu usha gelagat monyet kitorang dalam kete....

untuk men-cover malu yang ade...
mate ktorang sambil memandang Ncik Yeppul dan Cik Fariza
sambil menjerit-jerit
bagus la parking
tak pasal kan??

agak-agak korang abang myvi tu tertipu tak, 
kengkonon kitorang ckap tu kat Ncik Yeppul dan Cik Fariza?? 
ahahahha~

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.