Pengikut (Blogspot)

Isnin, 22 Mac 2010

menjejak Mr Kolonisasi - siri 6

lagi sebulan...
aku akan tinggalkan kau
tak ada lagi dah
bayang yang aku nak tunggu
langkah yang aku nak kejar....

aku tak tau ape yang aku rasa?
sedih ke?
sikit la...
kecewa??
aku dah threat dah..
makin ok kot....

tak mungkin rindu sebab 
aku dah biasakan diri tak tengok ko dari jauh lagi....

tapi....
ada satu benda yang tak berubah....
INSTINCT aku....
kepada kau......
jadi makin kuat,
makin utuh....

kamu semua mahu bukti???

satu malam yang sunyi
mendekat ke subuh....
aku memang takoot nak hampiri kau
yelah ~ tak pasal kena herdik nnt
sooo xsemena-mena
aku yang tak tidoo lagi
terasa2 hati nak chat dengan kau....
tak tau lah kenapa....
ucapan pertama yang aku taip....
GUD LUCK ~~!
good luck for what???
ntoh~~!
kau kenapa tak tido lagi??
(aik, dia ubah topik lak) - tak de pape siapkan psm~
END chat


huh~ esoknya
macam biasa la 
rumor pasal kau selalu je 
melepasi halwa telinga aku....
esok kau ada presentation besar~
and 
that good luck 
dedicate speacially for??
ah ~!! aku celik di saat ditutup mata dengan kain hitam
aku benci~!

kalau macam sekarang ni
kalau aku terdetik dah lama tak nampak kau...
lalu aku bisik dalam hati....
mana kau nie, lama aku tak nampak~!

sekejap laginya
kau akan melintas depan aku...
its works da banyak kali...

mungkin Allah tanak aku sunyi
dan DIA tahu aku bahagia macam nie...

aku redha
kalau ini anugerah tuhan
untuk aku mengenali kau
aku terima
dan berserah
agar....
** lagu dmasiv ~ merindukanmu berkumandang 
di corong minda!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.