Pengikut (Blogspot)

Isnin, 22 Mac 2010

menjejak Mr Kolonisasi - siri 5

aku pun berniat nak lupekan kau~
selepas semua usaha aku 
GAGAL~

adalah satu malam yang bengong, 
aku tidur tak basuh kaki agaknya....
tak pon aku nie lame sangat tak jumpe kau...

aku bermimpi...
mimpi aku dengan kau bersama-sama
kau tumpangkan aku balik...
bila smpai kat tmpat sepatutnya....
kau drop aku kat r and r

bila kau dah gerak nak balik rumah kau,
aku masuk toilet sambil tunggu mak aku pick-up aku
bila aku keluar
ada lelaki jahat menghampiri aku...
nak buat teet~! (wah sensored) kat aku yang cumel ini
si keji tu tolak aku ke dinding luar toilet
masa tu, kawasan tu takde orang
dekat siapa aku nak mntak tolong...?

in a second, 
aku dalam samar-samar nmpak,
ada satu lembaga cilik
datang dan tarik lelaki jahat sebesar giant itu....
oh! itu kau....
dipendekkan cerita...kau berjaya selamatkan aku...

aku bertanya...
'kenapa kau tak terus balik?'
kau jawab
'tak sedap hati' 

MIMPI TAMAT~!
chowZ

You Are My Superhero all night long ~


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.