Pengikut (Blogspot)

Khamis, 4 Februari 2010

Tanda-tanda yang korang perlu tau...

[ T A N D A ]


1) Tanda kamu badmood?
Takde mase nak layan sape2...


2) Tanda kamu marah?
Senyap + malas nak mek tau...


3) Tanda kamu merasa pelik?
Mengerut2kan kening la... bukan ke pelik mcam tu??


4) Tanda kamu malu?
Menundukkan muke ke lantai, smbil cube lari dr kawasan itu... malu siot~!

5) Tanda kamu sedang cemburu?
memuncungkan bibir aku + sambel nak nanges...


6) Tanda kamu sedang sedih?
Sibukkan diri la... nmpak aku pure2 sibuk xpun stat membce buku bukan2


7) Tanda kamu sedang gembira?
Senyum smbil buat lawak bangang sikit... huhu






[ A P A ]


1) Apa warna baju kamu pakai sekarang?
puteh~


2) Apakah kamu termasuk dalam orang yang suka shopping?
Suke


3) Apa ingin kamu lakukan sekarang?
Mandi jap g tp ttbe je ade org datang nyibuk nak wat discussion


4) Apa rasa di hati kamu sekarang?
Rasa bengang~! tak menyempat sungguh!






[ B A G A I M A N A ]


1) Bagaimana jika ada orang buat kamu sakit ati?
Bio die la... Bla dr tmpat kejadian!

2) Bagaimana jika ada orang cakap kamu lawa/hensem?
Tak mungkin sebab aku xlawa pown. ahahahaha


3) Bagaimana jika ada teman kamu meninggalkan kamu?
Dah rase dah~! Down beb... tapi lame2 okey


4) Bagaimana jika ada orang tidak sukakan kamu?
Ade perlu aku kesah? Aku pun bukan suke die :P


5) Bagaimana jika kamu keseorangan?
Jarangla... Tapi kaloo dapat aku akan gune utk muhasabah diri... ngeh3


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.