Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 20 Februari 2010

pasrah cinta

Aku dengari bisik hatimu….
Melaung kata rindu…
Aku amati gelora jiwa kamu….
Menanti saat hadirku…

Adakah naluri aku pendusta?
Pilu…
menutup pintu cinta

Bila aku...
Bermain dengan api cinta
Indah hanya sementara, namun derita berpanjangan.

Kala ikut perintah akal,
Api padam,
Aku sunyi lagi….

Mengikut aku pada kata hati
Kelak mati~
Dalam senyuman

Hidup ini adalah seperti yang aku tentukan
Dimanakah kebahagian?

kebahagian itu
meninggalkan impian bahagia
dan menerima realiti derita...

Ya Allah ~ padaMu aku panjatkan
Syukur atas nikmat kehidupan
Doa akan kebahagiaan

Amin...


without sign, your heart is broken...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.