Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 26 Disember 2009

cerita selipar dengan limau

(1) Versi Ncik Yeppul~ Cerita Limau


Lokasi : Kaunter Agus
Pelakon : Yeppul, Abang Indon, Aku


Abang Indon : Ya dek, semua LIMA DUA...
Ncik Yeppul : Tak la, SATU je...
Abang Indon : Adek meja satu kan? LIMA DUA
Ncik Yeppul : Takde la SATU je...


??? Ape yang jadi nie...?


Aku : LIMA DUE POSEN la...
Ncik Yeppul : OOOOOO.....


Yang sebenarnye... Yeppul dengar LIMAU DUA.... (dialek orang tu)

(2) Versi Fariza ~ Cerita Selipar

- Balik dari makmal....

Cik Fariza: Eh, Epul mane sliper merah ija???
Ncik Yeppul : Sliper merah mane?
Cik Fariza : Yang pakai g kelas tadi la...
Ncik Yeppul : Awak tak amek ke balek MAKMAL tadi?

Teng3... sekali tinggal kat makmal daa~!

- Petronas Taman U ~ Yeppul ngah isi minyak...

Cik Midah : Fariza, cepat-cepat pose nak mek gmba...

Dalam mase yang same pintu tak tutup lagi... Fariza menanggalkan slipernye (yang lain) dan bersedia utk pose bersama Cik Midah di dalam kereta...

- Balik dari Petronas

Cik Fariza : Epul, ija pakai sliper hijau ke tadi (sliper yang spare dalam kete)
Ncik Yeppul : Yela kot....
Cik Fariza : Tak la... Sliper rakit... Dah tertinggal kat Petronas....

PETRONAS???

Fariza hari nie tertinggal DUA selipar di merata-rata tempat...

**mereka alami masalah dengan angka dua hari ni... hahaha ~!



Dapat pekena secawan pasti sedap!
chow~!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.