Pengikut (Blogspot)

Khamis, 19 November 2009

Letihla~

Letih~
Adanya kerja bertimbun-timbun
Tapi tak tahu bila nak mula....

Letih~
Dah mula buat kerja
Tapi tak tahu bila nak habis...

Letih~
Dah nak siap kerja
Tapi tak tahu bila nak submit...

Letih ~
Bila kita tak tahu
Apa yang nak jadi nie....?

Letih~
Bila tunggu?
Tapi tak datang orangnya...

Saya sangat letih...
Dalam hidup...
Sebab saya tak tahu~
Saya nak ke mana...

Bila saya tahu saya letih...
Saya tidur...

Dalam tidur saya mimpi~
Mimpi ke tempat indah~
Tempat harus saya tuju...

Bila saya bangun dari tidur...
Terus buat rancangan
Untuk ke tempat indah saya.

Saya tidak tahu...
Boleh ke saya ke tempat itu...

Tapi saya dah tak letih lagi...
Saya jadi semangat~
Sebab saya akan ke tempat indah saya...

Kini saya tak letih...
Walaupun saya perlu hadapi 1000 cabaran

Impian bermula dari mimpi,
Tidurlah untuk berjaya!



Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.