Pengikut (Blogspot)

Rabu, 19 Ogos 2009

tasik UTM sila tutup mata

Selalunyer memang aku ngan fariza akan layan g gym setiap hari selasa or khamis...

Fariza memang g gym utk kuruskan badan...
Tapi aku g gym sebab nak sehat jep... Nak kate kurus, gemok da skang....

Tak tau la nape hari nie... Rasa penat sangat... Baru naik basikal 10min, da penat sangat... Knape ntah, nak kate g angkat batu pg tadi xde lak...

Aku just naek basikal 5min, jalan 10min, tu je yang mampu aku buat hari nie... pastu sementara tunggu fariza yang hardcore kat mesin lari tuh....

Aku layan setting camera + blaja tangkap gamba....
Balik tuh singgah tasik utm ~ bagi ikan makan biskut julie.... Suke lak hati bile tgok telatah ikan tu... melompat2 rebut biskut... Tapi aku ngan fariza jep 2 orang... tak de la bes sgt jadinyer... 

Pastu semalam org-org yang baru grad, ambek kesempatan nak ambil gamba moment terakhir kat utm... Yang aku ngan fariza jadi penyemak kat situ...
pose kalah orang yang ade konvo hri nie... ahahahaha....

JOM~! POYOKAN DIRI SEKARANG! MOOD : TESTING KAMERA :)


Padamkan flash untuk amek gamba depan chermin



Pose budget penat, walau baru lari 5 minit





Ikan-Ikan Kelaparan





Pose terasa diri comel





Pose terasa diri mengelamun!
Azie - Kau Tetap Dalam Anganku

.


Pose budget belaja oversea






dah cukup poyo kot... chow ~!

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.