Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Jumaat, Mei 8

praktikal ~ hari-hari kerja

Sejak aku masuk praktikal nie, banyak gak bnde yang aku blaja....

Bekerja tak semestinye utk jadi yang terbaik, tapi yang paling penting ialah bekerja adalah satu benda yang kita tak bley lari dr berurusan dengan orang.

Aku nie tak tau nak kate rase bertuah or terpinggir.... Tapi dalam tpt keje aku, aku sorang je pmpuan... Sedey wey... tak gang aku nak hu-haa cam salu tuh....

Kene pndai bawak diri sndiri... tak tau la nak wat camne...
Kat sinie mmang la xbyak kejenye....
Tapi bos cam kalut... bende simple nak kecoh-kecoh
tapi die yang byar elaun aku nnt, sooo senyap aje la...
aku sorang je pmpuan, so aku tanak dipersalahkan tak reti buat keje....

Mak pun tak kasi aku bawak kete sndiri
Kalo tak aku da merayap da...
hari jumaat nie, buhsan je dok ofis
sebab tak jadi g plant trial kat Labu sane....

Aish~ chow dulu... yang tadi tu luah prasaan aje...
nnt aku akan tulis benda yang berinfo lak
stay tune...

Kerja bagus-bagus yok ~!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.